به خودت نگیر

نیمه شب در بسترم افکنده خود را پاره

گفت: بوسه می خواهم بیا اکنون کسی اینجا نیست . گفتمش : ای

عشق ازارم مده رفتم از کف.گفت : مهربانم امشب صحبت ازار
 
نیست. گفتمش از لب ببوسم یا بچسبد بر لبت . گفت : اوای این
 
سخن را حاجت تکرار نیست . لب نهادم بر لبش عقل از سرم

بیرون پرید راستی در ان زمان هیچ عاقلی هوشیار نیست



حرف عشق


عشق نمی پرسه که تو کی هستا فقط میگه تو مال منی

عشق نمی پرسه اهل کجایی فقط میگه تو قلب من زندگی می کنی

عشق نمی پرسه که چی کار می کنی فقط میگه باعث ضربان قلب منی

عشق نمی پرسه چرا دور هستی فقط میگه همیشه با منی

عشق نمی پرسه که دوستم داری فقط میگه دوست دارم


مشکل خانوم ها چیست؟


خانومها در هجده سالگی مثل توپ فوتبال بیست و دو نفر دنبالشونن.

بیست و هشت ساله که می شن مثل توپ هندبال ده نفر دنبالشونن.

سی و هشت ساله که میشن مثل توپ گلف یک نفر دنبالشونه.

بعد یه مدت در چهل و هشت سالگی مثل توپ پینگ پنگ دو نفر میخوان از خودشون دور کنند.

خلاصه در پنجاه و هشت سالگی مثل توپ جنگی همه ازش فرارین.

شما چه نظری دارید؟



نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:28 http://pesareshikamo.blogsky.com

سلام
سلام مینا خانوم
مطلبش کو
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

بشیر خان چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 19:59

سلام دوست من . وب جالبی داری . به نظر من هر کسی دنبال هر سنی از خانمها بره یک خر تمام عیاره . چون واقعا ارزشش رو ندارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد