شعر نو


ا
ز جمع من تا ضرب تو راهی به جز تفریق نیست

دلخوش به مجذورم نکن اینجا مگر تقسیم نسیت

با رادیکال عشق بیا تا بشکند توان تو

چیزی نچرخد بهتر است سینوس من الفای تو

وای دو اگر عاشق شود بی پرده ایکس دو می شود

چیزی شبیه معجزه با جذر ممکن می شود

گر ایکس داری در سوال جای برای ترس نیست

در انتهای مسئله دیگر مجال بحث نیست

نظرات 7 + ارسال نظر
یکتا پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 14:03

خوب بود آقا پویا تلاش کن تو میتونی

سلام
معلومه که تلاش می کنم
حتما فعلا خدانگهدار

پسر نوح پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 15:04 http://www.negahash.blogspot.com

من که لينکمو اينجا نمی بينم ولی بهرحال گفتم لينکت رو بزارن . موفق باشی

سلام
باشه منم الان می ذارم
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

ریتا جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:55 http://reta_rad@yahoo.com

از بابت تاخیر در لینک دادن معذرت می خوام .همین الان لینک شما عزیز رو به لینک دوستان دیگه اضا فه می کنم.
وبلاگ قشنگی دارین .موقف باشید .
تکنیکال ساپورت وبلاگ دفاع از عقلانیت.

سلام
باشه مشکلی نیست
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

پسر نوح شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:48

این کجاش قشنگه آخه؟

سلام
باشه حالا قشنگ نیست دیگه
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

زری جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 19:15

عالی اقا پویا موفق باشی

سلام
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

جوک عکس باحالترینها
وب مستر عروسک و هلو هستیم بهمون سر بزنید پلیز شدیدا به کامنتهای شما نیازمند می باشیم و من عروسک باربی شدیدا دنبال یه دوست پسر تهرانی می گردم که شدیدا در ترشی افتاده ام

قاضی به متهم: آیا شما یک صندلی به طرف خانمتان پرت کرده اید؟متهم: بله قربان
قاضی: آیا شما از این عمل خودتان پشیمان و متاسف هستید؟
متهم: البته که متاسف و پشیمانم، صندلیه نسبتاًً نو بود


زهرا یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:24

باسلام خیلی خیلی خوب بود واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد