آنکه با تو میزند صـــــــدای مهر


جــــــــــــــــز به فکر غارت دل تو نیست گر چراغ روشنی به راه تست

چشـــــــــــــــم گرگ جاودان گرســــــــــــنه ای است

ای ستاره ،ما سلام مان بهانه است عشق مان دروغ جاودانه است

در زمین زبان حق بریده اند حق زبان تازیانه است

وانکه با تو صادقانه درد دل می کند های های گریه ی شبانه است

نظرات 6 + ارسال نظر
وفا پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 18:50

هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــورا شدم ۳۰۰۰۰...

سلام
افرین
ممنون که سر زدی
خدانگهدار

ویدا پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 21:27 http://vida64.persianblog.com

سلام ..پویای گل ... خوبی؟ می بینم که هم چنان می شعری .... باز دید کننده ها زده بالا ها نه؟ حیف که حال ندارم برات پر حرفی کنم ..شاد باشی ...

سلام
چه بد که حال نداری
ممنون که اومدی
خدانگهدار

دختران فردا جمعه 15 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:25 http://mittamitta.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
خوب می نویسی . به من هم سر بزن . متشکرم .

سلام
چشم حتما میام
تا بعد خدانگهدار

سهیل جمعه 15 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 14:32 http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی بازم قشنگ بود حرف نداشت هرچی بود خودت گفتی راستی ایول کنتورت خیلی بالا رفته معلومه وبلاگ خوبی داری وگر نه این همه طرفدار نداشتی یکی شم منم :))

سلام
اره دیگه چه کنیم
ما اینیم
فعلا خدانگهدار

محمود یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:14

سلام لطفآ راه درستی برای از بین بردن فیلترینگها به ای میل من بفرست درضمن من با (۱۹۲.۱۱۵.۱۰۶.۲.۳۶)(ادرس۳۱۲۸)نتیجه نگرفته ام لطفآ اگر میدانید به میل من بفرستید

سلام
باید نتیجه بگیری در غیر این صورت منم نمی دونم
فعلا خدانگهدار

مینا چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:33

عالییییییییی

سلام
ممنوووووووووووووووووووون
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد