خورشیـــــــد و باد


جـــــــان داروی حیــــــات زمین را که یافــتـــــــنــد

با هم به ســـــــــــوی خــــانه ی باران شتـــــــــافتنـــــــد

بانـــــــوی مهربان دســـــــت کرم گشود از تاج گیســوان بلندش ، هر انچه بود

در دانه ی صــــراوت و رحمـت نثار کرد

بر زخم های سخت زمین مـرحم نهاد همگـــام و همزمان

روح نسیــــــــم در بدن خاک می وزید ،

خورشیــــــــد ، جـــــــــان تازه در آن خســــــته می دمید

مـــــــــــوج یگانگی در هفتــه ای دوبــــــــاره زمین را

از سبـــــــزه و جوانه سراپا نگـــــــــار کرد

نظرات 6 + ارسال نظر
ممی جون سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1383 ساعت 19:45

قشنگ وخواندنی و زیباست

سلام
مریس لطف داری
ممنون که سر زدی بازم سر بزن
خدانگهدار

سحر چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1383 ساعت 16:11

سلام عزیزم اگه میشه از شعرای عاشقانه تر استقاده کنی عالیة

سلام
چشم حتما
ممنون که سر زدی بازم سر بزن
خدانگهدار

اشک و لبخند پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1383 ساعت 15:49 http://ashko-labkhand.persianblog.com

سلام پویا جان...وبلاگت خیلی نازه..باور کن جدی میگم نه مثه اونایی که از سر عادتشون میگن...پیش منم بیا..با تبادل لینک نظرت چیه؟

سلام
مرسی لطف داری
ممنون که سر زدی بازم از این کارا بکن
خدانگهدار

زهرا پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1383 ساعت 18:26 http://iamforu.persianblog.com


گفتم : عابر بی مقصد منم ؛؛ گفت : آشناترین محرم تویی؛؛ گفتم : مرهم شدی / زحمت شدم ؛؛ گفت :روزم تویی/ پروانه شمعم تویی ؛؛ گفتم : شب را همه سوزم تویی؛؛‌گفت : آفتاب امروزم تویی؛؛ گفتم : پس آن همه باران چه شد ؟ / آن روح و آن آرام چه شد ؛؛ گفت : باران این جنگل تویی / آرام این خسته تویی ؛؛ گفتم : جانا جوابم را تو ده / حرف حسابم را تو ده ؛؛ گفت : این بنده شرمگین منم / رنگین ترین ننگین منم .... ودر آخر گفتم : صبری کنم / فریاد پر دردی کنم / ناله ز نامردی کنم ... جواب نداد ...

BE MANAM SAR BEZANID--MOVAFAGH BASHID

سلام
خیلی قشنگ بود
ممنون که سر زدی بازم از این کارا بکن
خدانگهدار

سیاورشن جمعه 11 دی‌ماه سال 1383 ساعت 02:50 http://blue-eye.blogsky.com

سلام

سلام
خدانگهدار

مینا سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 15:25

عالی و قشنک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد