مصاحبه ی جنجالــــــــــی


یک روز بوش به مدرسه ای رفت تا به سوالات جوانان پاسخ دهد

یک نوجوان گفت اسم من فرانک هست : من دو سوال دارم

اول اینکه آیا بمباران هیروشیما بزرگترین اقدام تروریستی نیست ؟

دوم اینکه چرا شما در انتخابات اول باختید ولی بعد اول شدید ؟

بعد بوش لرزید و روی صندلی تکان خورد و سپس زنگ خورد

بعد زنگ تفریح کلاس تشکیل شد

یکی از شاگردان پرسید من دیوید هستم دوست فرانک دو سوال داشتم

اول اینکه چرا زنگ تفریح 20 دقیقه زودتر خورد ؟

دوم اینکه دوست من فرانک کجاست ؟

نظرات 13 + ارسال نظر
عسل شب بارانی پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1383 ساعت 01:48 http://rainynight.blogsky.com

سلام
این نهایت کم اوردنه بوش رو می رسونه.
وبلاگت خوشگله . مطالبت هم خیلی زیبا.
موفق باشی .به ما هم یادت نره سر بزنی.

سلام
راست میگی
خدانگهدار

محیا پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1383 ساعت 13:31

salam. vaghean kheili janjal dasht jeddi migam
ta webloget baz she kolli hayajan dashtam
movafagh bashi

سلام
لطف داری
میبینم که هیجان و اینا
خدانگهدار

فرزانه شنبه 19 دی‌ماه سال 1383 ساعت 00:19

جالب بود!

سلام
مرسی
خدانگهدار

[ بدون نام ] شنبه 19 دی‌ماه سال 1383 ساعت 14:29

سلام خوبی؟
می گم شما اگه جونتونو دوست ندارین من دارم:دی
تولدت مبارک
قربونت برم
بای

سلام
خوبی
من میشناسمت
نکنه خانم خودمی
اگه هستی قربونت برم
خدانگهدار

اریکا شنبه 19 دی‌ماه سال 1383 ساعت 22:15

delam nayomad nazar nadam:D az hameye chizaye webloget ghashangtar ahangesheee (roktarin harf dar morede webloget:P)webloge khobbii darii movafagh bashii

سلام
معلومه دیگه سلیقه ی ما باشه و بد باشه ؟
خدانگهدار

وحید سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1383 ساعت 18:32

سلام
امید وارم که حالت خوب باشه
خیلی از شما نوشته هات استفاده کردم
قربانت
وحید

سلام
قربانت
خدانگهدار

علی چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:11 http://goldmedal.mihanblog.com/

دوست عزیز وبلاگ قشنگتو دیدم خیلی خوشم امد امیدوارم تو همه کارات موفق وسر بلند باشی من به تازهگی دارم وبلاگ مینویسم اگه تونستی به وبلاگ منم یه سری بزن البته اینم بگم که به قشنگی وبلاگ شما نیست.ببخشید اگه یکم به هم ریختست امیدوارم که بیای ببینی وخوشت بیاد.راستی اگه خواستمی با هم تبادل لینگ داشته باشیم اگه نظرت موافق بود برام یا ایمیل بفرست یا اف بزار یا کامنت بده یا تو قسمت تابلو گفتمان یاداشت کن تا من لینگ تو قرار بدم راستی برای اینکه من بدونم باید به کجا لینک بدم ادرس وبلاگتو حتما برام بفرست. اگر دوستان دیگری هم هستند که میخواهند با من تبادل لینگ داشته باشند با همین روش عمل کنند فقت یادتون نره ادرس وبلاگ یا سایتتونو برام بفرستید.از دوستانی که این کامنتو میخونند خواهش میکنم به وبلاگ من یه سری بزنند ضرر نمکنید.عرض دیگه ای نداشتم امیدوارم همیشه موفق باشی و دنیا همیشه به کامت باشه قربانت علی

سلام
چشم حتما مایل هستم
خدانگهدار

سهیل چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:54 http://loveyou.blogsky.com

سلام داداشی خوبی هر روز قشنگ تر میشه . دوست دارم . راستی این شعرا همش برای خودته!! خیای نازه مثل خودت ! :)

سلام
نه داداشی همش نه
قربانت خدانگهدار

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1383 ساعت 15:36 http://www.kereshmehyemehr.persianblog.com

شاید اگر در امریکا بودیم،ما باید می پرسیدیم وبلاگ نویسمان کجاست

سلام
اره راست میگی اینو
ممنون از نظرت خدانگهدار

مینا سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 15:22

سلام
وبلاکت عاتی

سلام
مرسی مینا جان
خدانگهدار

آندستا چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 15:44

سلام این‌‌ نهایت بی‌ معرفتی تمام آ قا ی بوش رو نشون میده

دستت درد نکنه

می خوام از همین جا بگم عزیزم دوست‌ دارم ‌ب

سلام
اره دیگه
مرسی خجالت میدی
خدانگهدار

مریم یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 20:56

من رشته ام کام است واقعا زیبا و ماهرانه کار شده موفق باشید

سلام
ممنون لطف داری
فدات شم
خدانگهدار

سجاد جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 22:53 http://sajjadirooni.persianblog.com

سلام
خیلی قشنگه
متونی اهنگ گزاشتن روش به من یاد بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد